Ketupat Sotong

Bookmark and Share
Ketupat sotong



Jemput makan .. sedap ni

Haa seperti yang saya tulis dalam entri sebelum ini, ketupat sotong adalah satu lagi makanan kegemaran saya sejak kecil. Ianya sangat istimewa bagi saya, apalagi jika sotong tersebut bertelur.  Setiap kali musim sotong bertelur, keluarga saya akan membuat ketupat sotong.  Maklumlah sotong bertelur juga ada musim nya.  


Kali ini saya nak tayangkan ketupat sotong yang dimasak oleh Kak Son, kakak ipar saya yang berada di Kuala Lumpur sehari sebelum Depavali.  Boleh rujuk resepi nya di sini ya.  Jom kita layan gambar gambarnya ...



wow tengok yang berwarna putih itu la telur sotong


Kalau ada telur, ketupat sotong lagi best



makanan istimewa orang Kelantan


{ 0 komentar... Views All / Send Comment! }

Posting Komentar

Powered By Blogger